menu

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

x

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

Η Shell εμπλουτίζει με βιοκαύσιμο 2ης γενιάς το Shell V-Power Diesel

Η Shell εμπλουτίζει με βιοκαύσιμο 2ης γενιάς το Shell V-Power Diesel

Το καύσιμο αυτό θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, στη Γαλλία στις 14 Ιουνίου 2008.

Η Shell αποδεικνύει έμπρακτα την πάγια προσήλωσή της στην καινοτομία στον τομέα των καυσίμων και στην ανάπτυξη καυσίμων με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα προσθέτοντας καύσιμο τεχνολογίας BTL (Biomass to Liquids, μετατροπή βιομάζας σε υγρό καύσιμο) στο αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel που θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, στη Γαλλία στις 14 Ιουνίου 2008.

Το Shell V-Power Diesel είναι ένα καύσιμο ντίζελ υψηλών επιδόσεων που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιτρέπει στους σύγχρονους ντιζελοκινητήρες να παρέχουν περισσότερη δύναμη για μεγαλύτερη διάρκεια και διατίθεται ήδη σε περισσότερα από 7.000 πρατήρια στην Ευρώπη. Αυτή η τεχνολογία του Shell V-Power Diesel χρησιμοποιήθηκε από τους επιστήμονες της Shell για την παραγωγή της αγωνιστικής εκδοχής του για χρήση στην πίστα του Le Mans. Στην Ελλάδα το καύσιμο Shell V-Power Diesel με πρόσθετο GTL διατίθεται σε περισσότερα από 240 πρατήρια.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, αναδεικνύοντας τον ρόλο του αγωνιστικού καυσίμου Shell V-Power Diesel ως πεδίου δοκιμών για νέες τεχνολογίες και καινοτομίες στα καύσιμα. Το Shell V-Power Diesel περιέχει επίσης συνθετικό καύσιμο τεχνολογίας GTL (Gas to Liquids, μετατροπή φυσικού αερίου σε υγρό καύσιμο) το οποίο αναπτύχθηκε από τη Shell και εξασφαλίζει πολύ καθαρή και αποδοτική καύση.

Το BTL (Biomass to Liquids, μετατροπή βιομάζας σε υγρό καύσιμο) είναι ένα υψηλής απόδοσης συνθετικό καύσιμο ντίζελ το οποίο παρασκευάζεται από βιομάζα που παράγεται από μη βρώσιμα φυτικά υλικά, όπως δασικά κατάλοιπα και υπολείμματα κατεργασίας ξύλου, και υπόσχεται να μειώσει την εκπομπή CO2 έως και 90% σε σχέση με το συμβατικό πετρέλαιο ντίζελ.

Μία μικρή ποσότητα από αυτό το νέο βιοκαύσιμο θα αναμιχθεί με το νέο αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel μαζί με το ήδη δοκιμασμένο καύσιμο GTL, το οποίο παράγεται σε εμπορική κλίμακα και χρησιμοποιείται στο Shell V-Power Diesel ήδη από το 2006.

Το 2006, η Shell, μαζί με το Audi R10 TDI, γύρισαν σελίδα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας για πρώτη φορά τη νίκη στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans με ντιζελοκίνητο αυτοκίνητο. H Audi Sport, ένας καινοτόμος ηγέτης στο Turbo Diesel Technology και ο εφευρέτης του TDI, επανέλαβε αυτήν την επιτυχία με τη Shell το 2007.

Σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία CHOREN Industries GmbH, η Shell έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη του BTL. Το BTL που θα προστεθεί στο αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel για τον αγώνα του Le Mans παράγεται σε εγκαταστάσεις της CHOREN ενώ η πρώτη στον κόσμο πιλοτική μονάδα μαζικής παραγωγής της ίδιας εταιρείας αναμένεται να αρχίσει να παράγει καύσιμα εντός των προσεχών 12 μηνών.

Ο Richard Karlstetter, Υπεύθυνος Τεχνολογίας της Shell για τα αγωνιστικά καυσίμά δήλωσε: «Το BTL κάνει τα πρώτα του δειλά εμπορικά βήματα αλλά η Shell βλέπει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ως εξαιρετικό πεδίο τεχνικών δοκιμών και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μπορέσουμε να δείξουμε στην πράξη την απόδοση αγωνιστικού καυσίμου Shell V-Power Diesel με GTL και BTL».

Ο Dr. Wolfgang Ullrich, επικεφαλής της Audi Sport, σχολίασε σχετικά: «Σημαντικό μέρος της επιτυχίας του Audi R10 TDI στο Le Mans έγκειται στο να εξασφαλίσουμε το κατάλληλο καύσιμο για να δώσουμε στο αυτοκίνητο περισσότερη δύναμη για μεγαλύτερη διάρκεια. Το Shell V-Power Diesel είναι καθοριστικό για μια επιτυχημένη παρουσία της Audi Sport στο Le Mans».

Ο Daniel Poissenot, αντιπρόεδρος του Automobile Club l’Ouest (ACO), διοργανώτριας αρχής του Le Mans δήλωσε: «Θα είναι η πρώτη φορά που ένα βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς θα χρησιμοποιηθεί στο Le Mans, καταδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τον ρόλο των αγώνων στη δοκιμή νέων τεχνολογιών στην πράξη».