menu

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

x

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

Καινοτόμο καύσιμο Shell για τις 24 ώρες του Le Mans

Καινοτόμο καύσιμο Shell για τις 24 ώρες του Le Mans

12 Ιουνίου 2009: Η Shell αποδεικνύει τη δέσμευσή της στην καινοτομία καυσίμων και στην ανάπτυξη βιώσιμων καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, με την προσθήκη 10% κυτταρινικής αιθανόλης στο αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power στον 24ωρο αγώνα του Le Mans.

Θα είναι η πρώτη φορά που η βενζίνη αυτής της διοργάνωσης, που θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουνίου στη Γαλλία, θα περιέχει ένα εξελιγμένο βιοκαύσιμο.

Η κυτταρινική αιθανόλη ως τελικό καύσιμο είναι ταυτόσημη με την αιθανόλη αλλά εξασφαλίζει 90% λιγότερες εκπομπές CO2 σε επίπεδο κύκλου ζωής σε σύγκριση με τη βενζίνη.

Το βιοκαύσιμο παράγεται στην πρότυπη μονάδα της logen Energy Corporation στην Οτάβα του Καναδά. Η logen και η Shell είναι εταίροι σε αυτή τη μονάδα.

Ο Richard Karlstetter, διευθυντής τεχνολογίας αγωνιστικών καυσίμων της Shell, δήλωσε: «Η Shell είναι περήφανη που είναι ο επίσημος προμηθευτής καυσίμων του 24ωρου αγώνα του Le Mans. Για μας, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένα πραγματικό εργαστήριο τεχνικών δοκιμών και περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τη δοκιμή της κυτταρινικής αιθανόλης της logen στη βενζίνη Shell V-Power φέτος».

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Shell έχει προσθέσει στο αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel μια ποσότητα εξελιγμένου βιοκαυσίμου ΒΤL (Biomass to Liquid, υγρό καύσιμο από βιομάζα) ειδικά για τον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Θα χρησιμοποιηθεί ξανά μικρή ποσότητα αυτού του καυσίμου σε συνδυασμό με το καθιερωμένο καύσιμο υψηλής απόδοσης τεχνολογίας GTL (Gas To Liquid, υγρό καύσιμο από αέριο).

Ο Daniel Poissenot, αντιπρόεδρος του Automobile Club l'Ouest (ACO), διοργανώτριας αρχής του Le Mans, δήλωσε: «Η χρήση εξελιγμένων βιοκαυσίμων στα αγωνιστικά καύσιμα του Le Mans, τόσο στη βενζίνη όσο και στο ντίζελ Shell V-Power, αναδεικνύει τον ρόλο των αγώνων αυτοκινήτου στη δοκιμή νέων τεχνολογιών».

[ Τέλος ]