menu

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

x

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

H Coral δίνει το λόγο στους πελάτες!

H Coral δίνει το λόγο στους πελάτες!

Από τις 10 Ιουνίου 2014 ξεκινάει το νέο πρόγραμμα της Coral «Η γνώμη του πελάτη». Πρόκειται για μία έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω της οποίας κάθε πελάτης μπορεί να πει την γνώμη του μετά από επίσκεψη σε πρατήριο Shell. 

Χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της απόδειξής σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.shell.gr/gnomi και με το πάτημα ενός κουμπιού, να ξεκινήσετε την ηλεκτρονική συμπλήρωση ενός δομημένου ερωτηματολογίου που διαρκεί περίπου 5 λεπτά!

 

Γιατί να συμπληρώσετε την έρευνα αυτή;
Μέσα από την έρευνα αυτή θα αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα δομημένο εργαλείο επικοινωνίας με την εταιρία μας και θα μπορείτε να αξιολογήσετε την κάθε σας επίσκεψη. Επιπλέον, οι πελάτες που έχουν την κάρτα Smart Club θα κερδίζουν και 50 πόντους για κάθε μία από τις πρώτες δύο έρευνες που θα συμπληρώνουν κάθε μήνα.

 

Η έρευνα σας φέρνει πιο κοντά μας.
Μέσω των απαντήσεών σας στις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου καθώς και των σχολίων σας μας βοηθάτε να κατανοήσουμε τα θετικά και τα αρνητικά της επίσκεψής σας καθώς και τα θέματα που σας προβληματίζουν.

Επιπλέον, το εργαλείο αυτό μας προσφέρει άμεση πληροφόρηση και άρα άμεση δυνατότητα να επιλύουμε τυχών θέματα ή προβλήματα.

Όλα τα παραπάνω συντελούν στον στρατηγικό μας στόχο για επίτευξη λειτουργικής αρτιότητας στα πρατήρια μας και άρα στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών μας!

 

Πώς θα ενημερωθείτε για την έρευνα αυτή;
Θα έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για το νέο αυτό κανάλι επικοινωνίας μέσα από επικοινωνιακό υλικό στα πρατήρια Shell, μέσω του καταλόγου Smart Club αλλά και τα social media. Εν συνεχεία κρατώντας την απόδειξη από την επίσκεψή σας στο πρατήριο Shell, θα μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.shell.gr/gnomi και να ξεκινήσετε άμεσα να συμπληρώνετε το ερωτηματολόγιο.

Μπείτε λοιπόν και εσείς στο www.shell.gr/gnomi και πείτε μας τη γνώμη σας για την εμπειρία σας στα πρατήρια Shell!