menu

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

x

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

Επικοινωνία & Εξυπηρέτηση

Τηλέφωνο

Αν χρειάζεστε άμεση εξυπηρέτηση, καλέστε στο
+30 210 9476000

Διεύθυνση

12 Α Ηρώδου Αττικού
Τ.Κ. 151 24
Μαρούσι, Αθήνα

Ενδιαφέρεστε για ...

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών των καρτών καυσίμων Coral Pass & euroShell βρίσκεται κοντά σας,  με σκοπό να απαντήσει σε κάθε πιθανόν ερώτημα ή απορία για τη χρήση της κάρτας σας.

Η ομάδα του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών σας ενημερώνει για όλες τις λειτουργίες και τις διευκολύνσεις που έχετε σαv κάτοχος των καρτών καυσίμων, δέχεται τις παραγγελίες καρτών και pin, σας ενημερώνει για την επιστροφή του Φ.Π.Α σας, για το δίκτυο των πρατηρίων μας, καθώς και για κάθε καινούρια ενέργεια που ξεκινάει για τις κάρτες καυσίμων τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Eπίσης, καταγράφει και χειρίζεται τα αιτήματά σας με αποτελεσματικότητα σε συνεργασία πάντα με το τμήμα πωλήσεων, ακούει τα θετικά σχόλια και τις παρατηρήσεις σας, με σκοπό τη συνεχή βελτίωση και την εξέλιξη των υπηρεσιών μας και ταυτόχρονα μεταφέρει στον αρμόδιο επιθεωρητή πωλήσεων την επιθυμία σας για μελλοντική συνεργασία.                              

 Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι πρόθυμο να σας εξυπηρετήσει στα παρακάτω τηλέφωνα:

  • Coral Pass & euroShell card: 210-9476520
  • Fax: 210-9476600, 210-9476601                                                                        

Στην περίπτωση που ενδιαφέρεστε να γίνετε πελάτης μας, μπορείτε να στείλετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά στην παρακάτω διεύθυνση:  

CoralPass-euroShellcards@ceg.gr

Υποχρεωτικό πεδίο από 3 έως 40 χαρακτήρες.
Υποχρεωτικό πεδίο από 1 έως 30 χαρακτήρες.
Υποχρεωτικό πεδίο από 10 έως 15 αριθμούς.
Το πεδίο δεν μπορεί να ξεπερνά τους 500 χαρακτήρες.