Επιχειρήσεις

Coral Pass Εθνικό Δίκτυο

Περισσότες απο 3.800 εταιρείες και συνολικά πάνω από 63.000 κατόχοι καρτών εμπιστεύονται την Coral Pass!

Τι προσφέρει η Coral Pass;

Η κάρτα στόλου Coral Pass της Coral A.E. προσφέρει:

  • αποτελεσματική διαχείριση
  • ευκολία στις συναλλαγές
  • δίκτυο πρατηρίων ανά την Ελλάδα
  • επιλογή προϊόντων / υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε οχήματος και δυνατότητα κάλυψης της ηλεκτροφόρτισης στο δίκτυο της NRG InCharge
  • οριοθέτηση σε αξία ή σε ποσότητα
  • ασφάλεια με τεχνολογία chip
  • παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των συναλλαγών
  • πίστωση, συμβάλλοντας έτσι στη ρευστότητα της επιχείρησης

Για να έχετε άμεσα όλες τις πληροφορίες των συναλλαγών σας με κάρτα Coral Pass, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Coral Passon-line. Για σύνδεση με περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε εδώ

Coral Pass OnLine Εθνικό Δίκτυο

Coral Pass OnLine Εθνικό Δίκτυο

Μέσω του πρωτοποριακού συστήματος Coral Pass online δίνεται η δυνατότητα : 

  • άμεσης πρόσβασης για έκδοση, απενεργοποίηση κάρτας, οριοθέτηση, αλλαγή στοιχείων
  • επεξεργασίας στοιχείων βάσει κριτηρίων (οδηγού, οχήματος, κατανάλωσης) και ανά κέντρο κόστους/τμήμα
  • απόκτησης πλήρους εικόνας του κάθε οχήματος, οδηγού κτλ. μέσω της μηνιαίας κίνησης λογαριασμού
  • άμεσης, ακριβούς και ασφαλούς μετάδοσης της πληροφόρησης
  • παροχής στατιστικών στοιχείων με σκοπό τη μείωση κόστους και κατανάλωσης καυσίμου και εξαγωγή στοιχείων σε MS Excel.

Για να συνδεθείτε άμεσα με το Coral Pass OnLine πατήστε εδώ.

Η κάρτα στόλου Coral Pass σχεδιάστηκε για να παρέχει υποστήριξη


στις επιχειρήσεις για την ασφαλή και γρήγορη διαχείριση


των μεταφορικών τους εξόδων

Coral Pass OnLine Εθνικό Δίκτυο

Coral Pass - Συχνές Ερωτήσεις

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Coral Pass, καθώς επίσης και για τους όρους χρήσης της, μπορούν να δοθούν από τους εκπροσώπους του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο

210 9476519

ή μέσω fax στο

210 9476601

  • Ποιες επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν κάρτα Coral Pass;
    Η κάρτα Coral Pass μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οδηγούς εταιρικών στόλων ή από οδηγούς εταιριών εμπορικών οδικών μεταφορών που εφοδιάζονται με καύσιμα από τα πρατήρια με το σήμα της Shell.
  • Mπορεί να χρησιμοποιηθεί η κάρτα στην Ευρώπη;
    Όχι, η κάρτα Coral Pass μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στην Ελλάδα. 
  • Τι μπορεί να αγοραστεί με την Coral Pass;
    H κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πληρωμή καυσίμου ή άλλων προϊόντων και υπηρεσιών ανάλογα με την κατηγορία αγοράς.
  • Οι δυνατές επιλογές είναι οι εξής:
    - Πετρέλαιο κίνησης (κατηγορία αγοράς 0)
    - Καύσιμα (κατηγορία αγοράς 1)
    - Καύσιμα, λιπαντικά, υπηρεσίες και αξεσουάρ αυτοκινήτου (κατηγορία αγοράς 2)
    - Όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες που υπάρχουν προς πώληση στο πρατήριο (κατηγορία αγοράς 3)
    - Αμόλυβδη (κατηγορία αγοράς 4)
    - Αμόλυβδη και πλύσιμο οχημάτων (κατηγορία αγοράς 5)
    - Πετρέλαιο κίνησης και πλύσιμο οχημάτων (κατηγορία αγοράς 6)
    - Πετρέλαιο θέρμανσης για κτίρια (κατηγορία αγοράς 7)
    - Βενζίνες, πετρέλαιο, υγραέριο, πλύσιμο (κατηγορία αγοράς 8)
  • Η κάρτα συνδυάζεται με τον οδηγό ή το όχημα;
    H κάρτα συνδυάζεται με το όχημα (ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος αναγράφεται ανάγλυφα στην κάρτα) αλλά και με το όνομα του οδηγού, ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας.
  • Για πόσο καιρό ισχύει μια κάρτα;
    Η κάρτα ισχύει τρία έτη από την ημερομηνία έκδοσής της.
  • Πώς γίνεται η έκδοση της κάρτας;
    Η κάρτα μπορεί να εκδοθεί μετά από επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 9476519 ή στο fax 210 9476127. Εναλλακτικά, μέσω αποστολής e-mail στη διεύθυνση [email protected]. Εκπρόσωπος του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να προχωρήσει η διαδικασία έκδοσης κάρτας.
  • Υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας δεύτερης (επιπρόσθετης) κάρτας;
    Όποιος είναι ήδη πελάτης της κάρτας Coral Pass, μπορεί να παραγγείλει επιπρόσθετες κάρτες επικοινωνώντας με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 9476519 ή στο fax 210 9476601.
  • Πότε αποστέλλεται το PIN της κάρτας;
    Οι κάρτες και οι ειδικοί κωδικοί-PIN αποστέλλονται ξεχωριστά για λόγους ασφαλείας.Σε περίπτωση μη παραλαβής του PIN λίγες μέρες μετά την παραλαβή της κάρτας (ή των καρτών), θα πρέπει να ενημερωθεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 9476519 ή στο fax 210 9476601.
  • Όταν λήξει μια κάρτα, αντικαθίσταται αυτόματα;
    Ναι, πριν λήξει η κάρτα, αποστέλλεται αυτόματα μια νέα κάρτα στη διεύθυνση αποστολής που έχει δηλωθεί. Η ημερομηνία λήξης αναγράφεται στη 2η σειρά εκτύπωσης των στοιχείων του πελάτη, μετά το ΑΦΜ.

}