menu

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

x

Τι θέλετε να αναζητήσετε;

euroShell Europe Διεθνές Δίκτυο

euroShell Europe Διεθνές Δίκτυο

Δυνατότητα εφοδιασμού καυσίμων σε πρατήρια Shell σε όλη την Ευρώπη

Η κάρτα στόλου euroShell στην Ευρώπη προσφέρει: 

  • αποτελεσματική διαχείριση
  • ευκολία στις συναλλαγές
  • δίκτυο πρατηρίων ανά την Ευρώπη
  • επιλογή προϊόντων/υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε οχήματος
  • οριοθέτηση σε αξία
  • κάλυψη εξόδων σε διόδια, σήραγγες, θαλάσσιες μεταφορές, τρένα
  • κάλυψη για οδική βοήθεια
  • επιστροφή ΦΠΑ.
  • πίστωση, συμβάλλοντας έτσι στη ρευστότητα της επιχείρησης

Για να έχετε άμεσα όλες τις πληροφορίες των συναλλαγών σας με κάρτα euroShell, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Shell Card on-line. Για σύνδεση με περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε εδώ

Η κάρτα στόλου euroShell παρέχει


δυνατότητα κάλυψης σε ένα εκτενές δίκτυο πρατηρίων σε όλη την Ευρώπη


euroShell Card online (SCOL) Διεθνές Δίκτυο

Μέσω του συστήματος Shell Card online (SCOL) παρέχεται η δυνατότητα:

  • άμεσης πρόσβασης για έκδοση, απενεργοποίηση κάρτας, οριοθέτηση, αλλαγή στοιχείων
  • ορισμού ειδοποιήσεων (email alerts)
  • εκτύπωσης τιμολογίων
  • επεξεργασίας στοιχείων βάσει κριτηρίων (οδηγού, οχήματος, κατανάλωσης)
  • παροχής στατιστικών στοιχείων με σκοπό τη μείωση κόστους και κατανάλωσης καυσίμου

Με τις κάρτες στόλου της Coral Α.Ε οι πελάτες διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων και προστασία των οχημάτων τους, σημαντικούς παράγοντες στις καθημερινές προκλήσεις και απαιτητικές αγορές.

Για να συνδεθείτε άμεσα με το Shell Card OnLine πατήστε εδώ.

euroShell - Συχνές ερωτήσεις

  • Ποιες επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν κάρτα euroShell;
    Η κάρτα euroShell μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οδηγούς εταιρικών στόλων ή από οδηγούς εταιριών εμπορικών οδικών μεταφορών, που εφοδιάζονται με καύσιμα από τα πρατήρια της Shell και των συνεργατών της στην Ευρώπη. Επιπλέον, η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πληρωμή μεγάλου αριθμού οδικών υπηρεσιών όπως φεριμπότ, τούνελ και διόδια σε εθνικές οδούς της Ευρώπης. Επίσης, είναι δυνατή η επιστροφή του Φ.Π.Α. άμεσα και χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Οι εκπρόσωποι του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών μπορούν να δώσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παροχές της κάρτας euroShell.
  • Πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί η κάρτα στην Ευρώπη;
    H κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρατήρια Shell και σε πρατήρια άλλων συνεργαζόμενων εταιριών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η κάρτα γίνεται δεκτή για την πληρωμή οδικών υπηρεσιών, όπως είναι τα ferry boat και τα διόδια των εθνικών οδών.
  • Τι μπορεί να αγοραστεί με την euroShell;
    H κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πληρωμή καυσίμου ή άλλων προϊόντων και υπηρεσιών ανάλογα με την κατηγορία αγοράς. Οι δυνατές επιλογές είναι οι εξής:
    - Μόνο πετρέλαιο κίνησης και διόδια (κατηγορία αγοράς 0)
    - Καύσιμα και διόδια (κατηγορία αγοράς 1)
    - Καύσιμα, διόδια, λιπαντικά, υπηρεσίες οδικής βοήθειας και αξεσουάρ αυτοκινήτου (κατηγορία αγοράς 2)
    - Όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες που υπάρχουν προς πώληση στο πρατήριο (κατηγορία αγοράς 3).
  •  Η κάρτα συνδυάζεται με τον οδηγό ή το όχημα;
    H κάρτα συνδυάζεται με το όχημα (ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος αναγράφεται ανάγλυφα στην κάρτα).
  •  Για πόσο καιρό ισχύει μια κάρτα;
    Η κάρτα ισχύει για δύο έτη από την ημερομηνία έκδοσής της.
  • Πώς γίνεται η έκδοση της κάρτας;
    Η κάρτα μπορεί να εκδοθεί μετά από επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 9476519 ή στο fax 210 9476601. Εναλλακτικά, μέσω αποστολής e-mail στη διεύθυνση HELLAS-EUROSHELL-CARDS@ceg.gr. Εκπρόσωπος του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει με τον πελάτη, για να προχωρήσει η διαδικασία έκδοσης κάρτας.
  • Υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας δεύτερης (επιπρόσθετης) κάρτας;
    Όποιος είναι ήδη πελάτης της κάρτας euroShell, μπορεί να παραγγείλει επιπρόσθετες κάρτες επικοινωνώντας με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 9476519 ή στο fax 210 9476601. Εναλλακτικά, μπορεί να παραγγείλει καινούριες κάρτες μέσω του Shell Card OnLine.
  • Πότε αποστέλλεται το PIN της κάρτας;
    Οι κάρτες και οι ειδικοί κωδικοί-PIN αποστέλλονται ξεχωριστά για λόγους ασφαλείας. Σε περίπτωση μη παραλαβής του PIN λίγες μέρες μετά την παραλαβή της κάρτας (ή των καρτών), θα πρέπει να ενημερωθεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 9476519 ή στο fax 210 9476601.
  • Όταν λήξει μια κάρτα, αντικαθίσταται αυτόματα;
    Ναι, πριν λήξει η κάρτα, αποστέλλεται αυτόματα μια νέα στη διεύθυνση αποστολής, που έχει δηλωθεί. Η ημερομηνία λήξης αναγράφεται στην κάτω δεξιά γωνία της κάρτας.